2013. március 7., csütörtök

ELSŐ DÍJAM!!

JESSZUSÚRISTEEEN.
LEGELSŐ DÍJAM *____*
Nagyon,nagyon köszönöm Cintinek <3
Szabályok:

1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)



1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Bianka vagyok, és hát a sok becenevem közül talán a Bibi a leggyakoribb és azt is szeretem a legjobban

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
One Direction: Summer Love (ha rossz kedvem van akkor talán a They Don't Know About Us)

3. Félsz a sötétben?
Igen :D

4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen.Öt tökéletes srácba <3

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Nem tudom.Volt már pár.De a ciki dolgokon hamar túlteszem magam ;)

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Ugyan...ki nem?? :D 

7. Szerinted péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Nekem legutóbb szerencsés napom volt, de nem hiszem, hogy a péntek 13-a miatt...

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Hahh, van.Nem is egy :D

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem. Ami nekem tetszik azt fel merem vállalni...

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Szerintem minden kisgyerek.Én is ;)

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Huhh, hát sok mindent. Első sorban találkoznék az 1D-vel. Aztán jöhet a többi klassz dolog :D

12. Szoktál álmodozni?
Hogynee! Nagyon gyakran....

13. Járnál Chace Crawforddal?
Azkiaz? O.o

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Öhm...szerintem kettőt. Öhm...neveket nem tudok :D

15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő ;) :D

16. Titkom:
Olyan nekem nincs. Pláne nem olyan amit le is írok ;) :D

17. Bakancslista:

Ez egyértelmű.Nagyon szeretnék találkozni az 1D-vel. Aztán szeretnék író lenni, vagy legalább írni egy könyvet. Szeretnék kijutni Londonba, és folyékonyan beszélni angolul ééés féltett titkos vágyam, hogy egyszer híres legyek :D de pssszt :D

Akiknek tovább küldöm:

Vanda<3
Réka<3
Saci<3
Sajnálom több blogot nem olvasok...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése