2013. április 7., vasárnap

Hír + Díj

Sziasztok! Rengeteg mondanivalóm van. Akinek nincs kedve elolvasni, az csak a vastaggal kiemelt rész olvassa.

  • Szóval az első, hogy nagyon régen hoztam részt, és restellem is, mert 11 feliratkozóm lett, aminek nagyon, de nagyon örülök. Csak sajnos, nem jön az ihlet. Van ezen kívül jelenleg 2 blogom (Design & Kritika, Wonderful mistake), amit szintén nem hanyagolhatok el, meg persze ott a suli, a barátaim a családom... Szóval sajnálom...
  • Következő, hogy a blogversenyen sajnos egyik kategóriában sem nyertem... Nos, nem vagyok egy versenyszellem, de nem szeretek veszíteni. És rosszul tettem, hogy jelentkeztem, mert imádok írni, ez a gyenge pontom, és ti, olvasók és a barátaim vagytok, akikre jelenleg támaszkodhatok. Elbizonytalanodtam, és kicsit le vagyok törve, bár számítottam rá, hogy nem nyerek.
  • Láthattátok már oldalt a blog trailert, amit a közelmúltban csináltam. Nézzétek meg, remélem tetszeni fog!
  • Az utolsó, hogy...jelenleg szükségem lenne rátok, de NAGYON. Arra kérnélek benneteket, hogy ide komiba írjátok le az őszinte véleményeteket erről a blogról. Ha kérhetem bővebben, és ne csak annyit, hogy "nagyon jó!". Szükségem van a támogatásotokra...
Egy vadonatúj díjat kaptam Lizitől, és hú, nagyon örülök neki! Köszönöm szépen!














A) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
B) Tedd ki a díj képét az oldaladra bármilyen formátumban, majd másold át a díj adójának oldaláról!
C) Válaszolj az eredeti kérdésekre (szám szerint öt darab)!
D) Küldd tovább maximum öt blogírónak (fanfictionök tulajdonosának, minden kreativitást mellőző blognak ne!)!

 1; Miért kezdtél írni?
2; Hogy alakítod ki a szereplők karakterét?
3; Mi a véleményed arról, hogy valaki néz, olvas, de semmi nyomot nem hagy maga után?
4; Melyik a kedvenc fanfictionöd, amit olvasol?
5; Mennyi időbe telik ötletelni, megalkotni egy-egy fejezetet?

1.: Nagyon hosszú történet. Röviden azért mert rájöttem, hogy ha írok, akkor minden sokkal, de sokkal jobb. :)
2.: Igazából igyekszem a karakterhez illő tulajdonságokkal felruházni a szereplőket. Ez igazából csak úgy jön. A fejezetek folyamán kialakulnak a karakterek, sajátos tulajdonságuk lesz.
3.: Én mérhetetlenül csalódott tudok lenni, ha lassan gyűlnek a komik, vagy hogyha kevés feliratkozóm van. Ez egy rossz tulajdonságom. Telhetetlen vagyok, ezért engem zavar. De persze minél több az olvasó (még ha anonim is) annál jobb :D
4.: Több is van. Az egyik amit kiemelnék az az Everything is gonna be alright. És nem azért, mert az írója az egyik legjobb barátnőm! Egyáltalán nem azért. Ha nem ismerném, akkor is imádnám ezt a blogot. Ötletes, és nagyon jól van az egész megfogalmazva! Szóval ez az egyik kedvencem :)
5.: Ez mindig máshogy van. Van amikor egy fél héten keresztül írom. Van, hogy 1-2 nap. Ez fogalmam sincs mitől függ...
Akinek küldöm:


Még egyszer kérnék mindenkit, hogy írja le kommentbe, hosszan kifejtve az ŐSZINTE véleményét a blogomról.
A következő rész igyekszem még ezen a héten hozni.

7 megjegyzés:

  1. Először is, ISTENEM, NAGYON KÖSZÖNÖM <3
    Bibi.... beszéltük már hogy miért nem szoktál nyerni, nem SZOKTUNK nyerni... és szerintem azért amit elmondtam...
    Én erről a blogról annyit tudok mondani, hogy
    FERGE..... Szóval, Harry karakterét baszottul jól eltaláltad, engem nem zavar hogyha ennyire csajozós, mert hisz 16 éves, az isten szerelmére mi a faszt csináljon? Üljön egész nap és maszturbáljon?? Niallnek szegénynek a családja nem a legfényesebb és pontosan ezért vagyok nagyon rá kíváncsi, hogy hogy írsz meg pl. egy olyan részt, ahol veszekedések vannak az apjával, Zayn nagyon csúcs hogy ennyire aggódik a volt ribanca miatt, és hogy nem szimpatizálnak Harryvel, az is tetszik #ILOVEZARRYRIVALIZÁLÁS, és Louis...Louis...Louis....szegééénykének mennyi baja lehet, mennyire szereti a barátnőjét :(( egyedül Liam része nem fog meg annyira... de nem rossz, de pl. nem ér fel Harryével vagy Niallével. És az hogy ezt hogy hozod ki Natalie-Harry-Skyler-Zayn KIBASZOTT MANDARIN VAGYOK !!!!
    ............TEGES!

    Szóval ez a szerény véleményem, BYE : CECE *.*

    VálaszTörlés
  2. Bibi eszedbe se jusson abba hagyni,mert iszonyatosan jó.Na akkor most jöjjön a rizsa.
    1.Hihetetlenül jól írsz.
    2.Nagyon tetszik a történet.
    3.A karakter formálás iszonyatosan jó.
    4.Minden tökéletes.
    Szóval ha jót akarsz magadnak akkor,vegyél erőt magadon és írj tovább:)

    u.i: nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon imádom a blogod meg téged is :)♥

    VálaszTörlés
  3. Huuu hát nem ismerek rád...Mi lett az elszánt írónõmmel? Kezdjük az elejèn. Remèlem nem gond.
    Szóval mikor megismertelek hihetetlenül megtettszett a jellemed. Kèpes voltál bármikor megnevettetni ès egyszerûen mikor elküldted elsõ blogot mèg jobban megszerettelek. Èn voltam a nem lètezõ fan clubbod elnöke. Szèpen lassan összebarátkoztunk ès folyamatosan gyártottad nekem/nekünk a jobbnál jobb blogokat. Az idõ során egyik legjobb barátnõm lettèl. Pedig nem is találkoztunk mèg...Aztán eljött az a nap mikor elküldted nekem ezt a blogot. Hihetetlenül tetszett az ötlet ès az, ahogy hozzákezdtèl. A karakterek, a szituációk egyszerûen magával ragadtak pedig az elejèn vagyunk a törtènetnek. Tûkön ülve várom az új rèszt minden egyes rèsz után. Èn már sokszor elmondtam neked amit gondolok... ès azt tanácsolom sose add fel.
    Ui: bocsánat hogy nem egèszen a blogra terjedt ki a mondandóm de nem szeretnèm ismètelni magam szóval F O LY T A S D :D Jah ès remèlem tudod nem ennyit jelent számomra a barátságunk csak nem szetetnèm fárasztani a nèpet valamint tèged. <3

    VálaszTörlés
  4. jajj én nagyon sajnálom h nem tudok komizni csak telomról nem tudok és arról gyakrabban vagyok :( de Bibi hihetetlenül jól írsz és mindig várom hogy mikor osztod meg az új részeket...hihetetlenül nagy fantáziád van hogy egy ilyen történetet ki tudsz találni :D
    az őszinte véleményem a blogodról meg az hogy egyszerűen IMÁDOM!!...és ezt nem csak azért mondom mert az egyik legjobb barátom vagy hanem mert ez az igazság...jó a részeket elviselném kicsit gyakrabban is de megértem h nem jön az ihlet vagy nincs rá időd :D
    szóval folytasd a történetet mert egyszerűen imádom :D <3

    VálaszTörlés
  5. Lizi csoportjában egyszer nagyban beszélgettünk mikor írtam, hogy most nekem nincs ihletem! Erre te: a lusta írók kifogása.
    Nos, én most ezt nem szeretném rád mondani, mert megértem mikor NINCS ihlet, mikor úgy érzed, hogy ezzel a sztorival az ég világon semmit sem tudsz már kezdeni. Voltam már én is ilyen helyzetben. Elkenődtem, hogy nem tudok semmit csinálni. Egyik éjjel megálmodtam mi legyen a blogom következő része. Le is írtam mindent úgy, ahogy azt megálmodtam.
    Ebből a tanulság: NEM SZABAD FELADNI!
    Ez a blog egyedi ötlet és nem valami Love story. Ezért olvasom még nagyobb élvezettel, mert nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége.
    A karaktereket is nagyon jól eltaláltad, talán a kedvencem Zayn és Louis, ja és Liam. A többieké is nagyon tetszik de ezek fogtak meg a legjobban, pedig első sorban én Harry -s és Liam -os vagyok!
    Az nem baj, hogy egy versenyt elvesztettél mert ebből tanulsz és a következőket megfogod nyerni. GARANTÁLOM! Ha nem akkor majd én teszek róla, hogy megnyerd!! :DD

    Várom a kövi részt és ne felejtsd el mi itt vagyunk neked! :)

    VálaszTörlés
  6. Hát hol is kezdjem...! Kezdem az elején! Egyik nap eléggé unatkoztam és véletlenül rátévedtem a blogodra (ne kérdezd, hogy hogyan, én sem tudom). Már az elején nagyon megtetszett és azóta csak a kedvenceim között szerepel. Sok olyan 1D blog van ami eléggé elcsépelt storyn alapul, de a Tiéd nagyon is kivétel. A Tiédben van valami különleges dolog és nem tudom, hogy mi, de az biztos, hogy nagyon jól írsz. És ha már itt tartunk akkor azt azért el kell mondanom, hogy eddig azt tapasztaltam, hogy elég sok blogíró nemtörődöm stílusban foglakozik az olvasóival, ami alól Te nagyon is kivétel vagy! Te adsz az olvasóid véleményére és érdekel a hozzászólásuk. Nekem nagyon-nagyon tetszik a blogod, csak jót tudok róla mondani és személy szerint Zayn személyisége tetszik a legjobban, de emellett az összes!:) Nagyon részletesen leírod az eseményeket, ismerteted a jeleneteket, helyszínt és mindig tudjuk követni az eseményeket. Egyértelmű az olvasó számára a történtek. A karakterek kidolgozása is profi munka. Csodálom benned az írás tehetségét!
    Nagyon remélem, hogy nem hagyod abba az írást, mert van tehetséged hozzá.:)))
    Pusszancs: Melanie
    Ui.: Nagyon siess a kövi részel, mert egyszerűen tökéletes!!!!!!!!!!
    <333

    VálaszTörlés
  7. Szia Bibi!
    Szerintem az írásod a Live while we're young blog óta rettentően sokat fejlődött. Hm, igen, ehhez gratulálni tudok. A munka gyümölcse, csak akkor lesz igazán édes, ha megérik!(Bölcs vagyok, tudom.)
    Egyetértek Patrival. Az ihlet a lusta írok kifogása. Oké, nincs ihlet. Ismerős helyzet. DE, nem adjuk fel. Most jön a saját példám;
    Egy napon feltettem a Little Diamondba egy részt, oké. Minden jó volt, Eltelt pár nap... Erre.. rájöttem, hogy azt sem tzudom, hogy mi a faszt írjak. Akkor voltam én is olyan helyzetben, hogy oké, kész vége. Leszarom nem lesz több fejezet. Ez olyan 20-21.fejezetnél lehetett. Erre?! Mi is történt?! 32 fejezetes a blog, és add hozzá azt a 2 One shotot is! Kétszer, ismétlem kétszer zártam le a blogot, két befejezése van! Vágod? Szóval nekem ne gyere azzal, hogy nincsen ihelet, mert olyan NINCSEN Ihlet az van, csak kurva lusta dög vagy megírni! ! De ha elkezdesz megírni egy részt, akkor már nem fogsz tudni megállni, mert jönnek a gondolatok, és jönnek! És mindent leírsz, amit csak kell.
    Akkor most kitérek a szereplőkre.
    Harry karakterét jól megformáltad, de remélem, hogy azért változni fog, és nem marad ilyen "bad boy" aki beszól a tanároknak. Engem néha kicsit idegesít ez a Zayn& Hazza ellentét. Annyira természetellenes.. Oké, lehet, hogy ide ez kell, de ahh, nekem feláll a hátamon a szőr ettől. Mert olyasmik jutnak az eszembe tőle, hogy bármikor szétmehet a való életben a banda és egymásnak ugranak. Oké, személyes szoc. promlem.
    Nos, akkor Zayn karaktere. Ő is amolyan rossz fiú, de közben nem. Néha túl "mogorva" számomra, és nem jön be így. De Őt is jól kitaláltad. Személyes problémák ezek amúgy, nem általánosságban beszélek, úgyhogy..
    Akkor ott van Louis. Néha már az idegbaj kerülget, amikor Eleanor iránt aggódik, néha már sok. Oké, szereti, de azért nem csak Eleanorból áll a világ. Ezzel néha őrületbe kerget. De kezdem megszokni, hogy Elenoritisze van.
    Liam, szegény Liam el van nyomva, ami nem tetszik. Ő is kaphatna némi hangsúlyt a töriben, ahogy Niall is többet szerepelhetne. Örülök, hogy Niallnek ilyen a családi háttere. Ez kimondottan tetszik. Na de visszatérve Liamre, olyan ah, tudod, hogy Ő a kedvencem, és ezért Liam Liam minden mennyiségben. De most tényleg kevés Liam van benne. Kicsit megismertethetnéd jobban az olvasókkal, mert van sok neked is.
    Na szóval, ennyi! Mondom, hogy ne lustulj, és hozd a részeket! Az olvasók várják, és nagyon rosszul esik nekik, ha két hetet kell várniuk egy nyomorult részre! Nekem az is jó, ha négy-öt naponta hozod, csak hozd. Meg ha ennyi ideig váratod Őket, akkor lassan el fognak pártolni, és senki sem fogja olvasni, mert azt hiszik, hogy nem folytatod.
    Remélem, hogy nem fogsz megsértődni a véleményemen, mert én vagyok a legutolsó, aki bántani akarna Téged, drágám.
    További sikeres blogolást!
    /Tök hivatalos voltam:DDDDDD/

    VálaszTörlés