2013. április 3., szerda

A blogom 4. díja *-*

Köszönöm a díjat Cece H.T.~-nek  <3 <3 <3
Írj magadról 11 dolgot
1.: Mondták már rám, hogy őrült vagyok... xD
2.: Imádok írni, és régi vágyam, hogy egyszer írjak egy könyvet
3.: Szoktam unatkozni, pedig azt utálom :P
4.: Nem akarok holnap suliba menni ><
5.: 11 nap múlva találkozom egy báránnyal, aki éppenséggel a legnagyobb fanom ^^
6.: 3 legeslegjobb barátnőm van, és a legfurcsább, hogy ezek közül kettővel még nem is találkoztam :D
7.: Van egy kutyám, egy macskám és egy tengerimalacom
8.: Szemüveges vagyok és kivul-belül szőke :PP :D
8.: Amikor ezt írtam éppen a szobám közepén a földön ültem O.o xD
9.: A jobb kezemet (mostmár csak) négy színes karkötő díszíti
10.: A becenevem Horan, mert sokat eszem, de semmit nem hízok tőle ;)
11.: Szeretek gitározni
Válaszolj 11 kérdésre
1.: Horror vagy Vígjáték? - Vígjáték és jóbarátok *-*
2.:  Fekete vagy Fehér? - fehér
3.: Vonakodsz attól, ha egy általad kedvelt sztoriban +18-as rész van? - NEM xDD
4.: Olvasod a Darkot? - Nem is kérdés! Imádom *0*
5.: A szüleid tudják/olvassák/szeretik a blogodat? - Nem, és ha rajtam múlik nem is fogják ;)
6.: Van idegesítő szokásod? - Biztos van, csak nem tudok róla :D
7.: Nézel szappanoperákat? - Néha
8.: Team Edward vagy Team Jacob? - Team One Direction ;)
9.:Kedvenc színésznő? - Minden színésznő, aki jól játsza a szerepét, szeretem. Maradjunk ennyiben...
10.: Kedvenc zene mostanában? - 1D, LM  és mostanság Ariana Grandet hallgatok :D
11.: Elfogadod magadat olyannak, amilyen vagy? - Nem mindig...
Írj 11 kérdést
1.: Mit látsz, ha most jobbra nézel?
2.: Melyik számot dúdoltad utoljára?
3.: Ha azt mondom "Ő", ki jut eszedbe
4.: Mi a legnagyobb őrültség, amit valaha álmodtál
5.: Van házi állatod? Ha igen, akkor mi az?
6.: Hányadikos vagy?
7.: Kedvenc vígjátékod?
8.: Mikor keltél ma?
9.: Hova utaznál legszívesebben nyaralni?
10.: Mid fájt utoljára?
11.: Mi az amiben hiszel?
Küldd tovább embernek!
MINDENKI AKI EZT A BEJEGYZÉST OLVASSA, RÁM HIVATKOZVA KITEHETI!

/A helyesírási hibákért elnézést kérek, az egész bejegyzést telefonról írtam./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése