2013. április 29., hétfő

Fontos!!

Sziasztok! Hát mit is mondhatnék? Elkeserít, hogy sokan itthagytatok. Vagy csak nem komiztok... Nem tudom.
Tisztában vagyok vele, hogy nem én vagyok a legjobb blog tulajdonosa, és az LA-t szántam utolsó blogomnak, és még messze van a vége. Vagy mégsem?
Egy körülbelül nyárig tartó szünet következik a blogon. Nem 100%, hogy utána folytatom. Nagyon össze vagyok törve, rengeteg rossz dolog össze jött és meg kell értenetek.
Itt leszek, néha helyzetjelentek, nem tűnök el teljesen. A facebookos csopiba is megtaláltok. Csak részt nem ígérek olyan hamar...
Viszont van addig is egy kérdésem nektek:
" Ti hogyan képzelitek a blog hátra lévő részét?"
Kérlek benneteket, hogy válaszoljatok...
                             Sziasztok <3

2 megjegyzés:

  1. Ne már! Miért?! :(
    Egyébként én úgy tudnám tovább képzelni, hogy összehaverkodik az öt srác, és hát ami történt, hogy egy csapat lettek stb. leírnád! Valahogy így! :D Amiért abba hagyod, talán örökre, dühös vagyok rád!

    VálaszTörlés
  2. Kétlem, hogy abba hagyom, de nyáron tudom csak folytatni. Nem csak azért mert rengeteg a tanulni valóm, hanem mert csak akkor lesz leghamarabb gépem... És sajnálom... :(

    VálaszTörlés