2013. május 20., hétfő

Nagyon fontos! Mindenki olvassa el!

SOKSZOR VOLT MÁR A BEJEGYZÉSEIM CÍME, AZ, HOGY "FONTOS", DE EZ MOST MINDEN OLVASÓ SZÁMÁRA VALÓBAN KIEMELKEDŐEN FONTOS!

AZ EDDIG MEGÍRT LONDON ARTS-NAK VÉGE!!!!

DE, EZ NEM AZT JELENTI, HOGY EGYÁLTALÁN NEM LESZ MEG MÁR SOHA TÖBBÉ A BLOG.
CSAK EGYSZERŰEN ÚGY ÉRZEM, HOGY ELLAPOSODOTT A TÖRTÉNET, ÖSSZECSAPTAM A RÉSZEKET, ÉS SEMMIT SEM ÚGY ÍRTAM MEG, AHOGY AZT ELTERVEZTEM.
A LONDON ARTS-OT ÚJRA FOGOM ÍRNI!
SENKI NE LEPŐDJÖN MEG, HA A BLOGBAN EGYSZERIBEN NEM LESZNEK MAJD BEJEGYZÉSEK!

Néhány infó:

 Mikor várható az 'új L.A.' legelső része?: 2013.05. 20- 21 VAGY 2013.05.24. vagy 26.

 Mennyire lesz más a történet?: Igazából nem annyira. Hasonló lesz, csak sokkal jobb.

 A szereplők ugyanazok maradnak? Természetesen minden egyes szereplő ugyanaz marad, csak egy apró dologban fognak megváltozni...

 Hány részes blogra számítsunk? Ezt még magam sem tudom. Olyan 20 részesre gondoltam, de lehet, hogy kevesebb lesz. Nem hinném, hogy annál több lesz.

Kommenbe, vagy chatbe nyugodtan kérdezhettek még. Nagyon remélem, hogy egy olvasóm se pártol el tőlem emiatt. Szerintem jobb lesz az 'új L.A.', mint a legelső, mert arra nem volt elég időm. Összecsaptam a részeket.

 HA ELOLVASTAD FELTÉTLEN ÍRJ KOMIT, HOGY MEGTUDJAM, MI ERRŐL A VÉLEMÉNYETEK!

                                                                                                                  Köszönök nektek mindent!

5 megjegyzés:

  1. Bibi! Nekem teljesen mindegy hogy régi vagy új L.A lesz én akkor is imádni fogom <3

    VálaszTörlés
  2. Bibiiii vár egy díj :D
    http://zarrylove.blogspot.ro/p/awards.html

    VálaszTörlés
  3. Most komolyan! te tök hölye vagy! nehogy változtass rajta4

    VálaszTörlés
  4. én szerettem a régi L.A.-t is de már várom a másodikat iss *_* remélem úgy fog sikerülni ahogy szeretnéd :D

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek az előttem lévőkkel! :)

    VálaszTörlés